poniedziałek, 10 lipca 2017

LOOK DNIA (BIEL I CZERŃ)


Dzisiejsza stylizacja to mój Look dnia. Wczoraj wybraliśmy się z chłopakiem do Zoo w Warszawie. Niedzielę spędziliśmy wreszcie aktywnie. Zdecydowałam się na wygodną stylizację, ale i stylową. Jestem miłośniczką bieli i czerni, dla mnie to dwa uniwersalne kolory, które zawsze będą pasować.
Od dłuższego czasu modna jest koronka i bardzo się cieszę, ponieważ moim zdaniem świetnie wygląda.









Bluzka-Bershka
Spodnie-New Yorker
Buty-Deichmann
Okulary-New Yorker

                                                         
I kilka zdjęć z Zoo







15 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja :) Śliczna bluzeczka :)
    Ładne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! ;) Uwielbiam wycieczki do Zoo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobały mi się buciki ! Look jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna koszulka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

  5. Ja też bardzo lubię koronki i nosiłaby je nawet gdyby nie były modne ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, lekka, codzienna stylizacja :) masz bardzo delikatną urodę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluzeczka :) Całość prezentuje się bardzo ładnie ;)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Biel i czerń to totalna klasyka ;) zawsze się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Suchen Sie nach hier, hier finden Sie die besten und billigen Kleider für sich selbst, herzlich willkommen!
    jadegowns.de abendkleider ottobrunn reviews
    jadegowns.de abendkleider paderborn reviews
    http://www.jadegowns.de

    OdpowiedzUsuń