sobota, 15 kwietnia 2017

KLASYKA


Hej dziewczyny :)
Dziś mam dla Was propozycję na świeta, które już trwają.
Stawiam zazwyczaj na klasykę i elegancję. Zazwyczaj bazuję na czerni oraz bieli jak dla mnie są to dwa uniwersalne kolory, które nigdy nie wyjdą z mody:)
Na sobie mam zwykłą białą koszulę oraz czarną spódnicę długości midi, a szpilko dodadzą elegancji :)
A przy okazji życzę wszystkim zdrowych, spokojnych świąt Wielkanocnych, spędzonych w gronie najbliższych oraz wielu radosnych chwil :*













Koszula-House
Spódnica-New yorker
Torebka-CCC
Buty-CCC
Zegarek-Pierre Ricaud

Zapraszam do komentowania oraz obserwacji ,)

24 komentarze:

  1. Bardzo lubię czarno-białe zestawienia. Jak dla mnie wyglądasz super! piękne te szpilki :) Zaobserwowałam !
    Życzę udanych świąt wielkanocnych!

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka świetna stylizacja. Torebka jest cudowna. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszukuję dobrej gatunkowej białej koszuli, poleciłabys mi tą czy szukać dalej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio kupiłam bardzo dobrą koszulę białą w Top Secret i ją bardzo polecam, nie kurczy się w praniu.;)

      Usuń
  4. Świetna stylizacja :)

    Śliczne zdjęcia! :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam eleganckie stylizacje :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, elegancko i z klasą :) Wesołych!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Uwielbiam eleganckie klasyczne zestawienia :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancko :)
    Życzę zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna stylizacja! prosta i z klasa :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    nowy post <3 http://justemsi.blogspot.com/2017/04/flower-power-bonprix-aleworek.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja <3 Uwielbiam klasyczne połączenia i chociaż czasem eksperymentuje to klasyka jednak wygrywa :D

    Zapraszam!
    Gabrielle Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastic look. Lovely outfit.
    Shop Ladies Cheap Handbags Online at discount prices ��

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny zegarek:)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie! Uwielbiam klasyczne połączenia :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja :D
    może wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie klasyczne połączenia zawsze świetnie się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Klasyka zawsze górą! Uwielbiam te połączenia <3 Suuper kochana!
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja, kocham ołówkowe spódniczki *.*
    Co powiesz na wspólną obserwację? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś przepiękna.

    OdpowiedzUsuń