środa, 19 kwietnia 2017

SPORTOWY LOOK


Hej wszystkim:) Ach ta wiosna, wcale nam nie dopisuje, u mnie ciągle zimnoooo i pada.
Dzisiejsza stylizacja była specjalnie przygotowana z myślą o naszyjniku, który mam na sobie na zdjeciach z firmy SOTHO. Wygrałam go w konkursie, ktory organizowali na instagramie wraz z innym instagramem ladygym_project.
Naszyjnik jest śliczny , nosi on także motywujące przesłanie "I can be stronger".

Podsyłam stronkę www.sotho.pl
Firma jest godna polecenia, przesyłka przyszła bardzo szybko.
Współpraca z tą firmą to czysta przyjemność, bardzo szybko uzyskiwałam odpowiedzi na moje pytania.

Ze względu na wzór naszyjnika, zdecydowałam się na sportową stylizację.
Czasem lubie, chyba jak każda (zwłaszcza przy takiej pogodzie) ubrać zwykłe leginsy oraz bluzę i czuć się wygodnie.

















Naszyjnik-Sotho
Leginsy-New yorker
Bluza-New yorker
Buty-City sport

32 komentarze:

  1. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne buty! :)
    uwielbiam czerń... klasyczna i niebanalna :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik jest prześliczny :) Gratuluje wygranej !
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowy ten naszyjnik bardzo mi się podoba.

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, naszyjnik jest śliczny :)
    Wpadnij do nas

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo cenię wygodę stylizacji, a Twoja z pewnością ją posiada! Gratuluję wygranej w konkursie, i chociaż mi osobiście nie podoba się motyw takiego ciężarka, mam nadzieję, że ty będziesz pamiętać o przesłaniu!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna bluza ja cwicze na siłowi i fitnes w domu rowniez cenie sobie wygodę :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny naszyjnik! I świetna stylizacja, uwielbiam
    sportowe looki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny naszyjnik, śliczna fit figurka <3 Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam sportowy look, ale niestety praca wymaga szpilek i koszuli :) po pracy jednak chętnie wskakuję w dresiki, bluzę i adidasy, wygoda do podstawa :) pozdrawiam
    jamjestpapayka@wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny, nietypowy naszyjnik :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny ten naszyjnik i świetną masz figurę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna stylizacja, a ten lancueszk- niezwykle oryginalny :) brawo :)

    mogę liczyć na poklikane w linki, to dla mnie bardzo, bardzo ważne <3

    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/how-to-wear-it-can-find-it-festival.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz!
    Ja osobiście uwielbiam takie sportowe i wygodne stylizacje :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny naszyjnik! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przyjemna stylizacja, o sotho pierwszy raz słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jesteś szczuplutka :) Świetnie wyglądasz w takich stylizacjach :)
    xcapableofanything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja! Powodzenia w blogowaniu! Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny naszyjnik :) dla mnie musiałby być srebrny, bo złoto nie pasuje do mojego odcienia twarzy.
    obserwuję :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny naszyjnik:* świetnie wyglądasz!
    +Obserwuję :*
    katemi21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się ten sportowy look podoba.
    Buty i bluza są prześwietne.
    Też lubię takie sportowe stylizacje.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super naszyjnik jak i buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Naszyjnik bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń