środa, 3 maja 2017

LASH VOLUTION -SERUM DO RZĘS

Hej wszystkim ;)
Jestem bardzo szczęśliwa, mam okazję przetestować serum do rzęs LashVolution.
Kurację rozpoczęłam 1.05.br
Moje rzęsy należą raczej to rzęs krótkich, słabych i skłonnych do wypadania, zwłaszcza przy zmywania makijażu.
Często też aby zwiększyć ich efektywność decyduję się na sztuczne rzęsy.
Czytałam naprawdę wiele opinni na temat tego serum i każda dziewczyna jest z niego mega zadowolona.
Pierwsze efekty mają być widoczne już po 14 dniach stosowania.
Ja napewno podzielę się z wami moimi efektami i za równy miesiąc będzie kolejny wpis o tym produkcie.

Działania 
LashVolution to serum do rzęs i wysokiej skuteczności, które stymuluje i przyśpiesza wzrost rzęs oraz zwiększa ich objętość i gęstość. 
Preparat przeznaczony jest dla osób, które chcą mieć długie, gęste i mocne rzęsy Idealny dla osób, które mają krótkie, zniszczone i słabe rzęsy. Produkt zgodny z wymagamu FDA,  Amerykańskiej Agencji ds.Żywności i Leków.

Warunki przechowywania
Preparat należy przechowywać w temp pokojowej 
w szczelnie zamkniętym opakowaniu w miejscu niedostępnym dla dzieci.

Sposób użycia 
Lash Volution powinien być stosowany na noc po demakijażu skóry wokół oczu. Należy nakładać niewielką ilość preparatu, za pomocą pędzelki wzdłuż linii rzęs. 
Należy stosować się do podstawowych zasad higieny przy użyciu pedzelka dołączonego do produktu. Nie należy udostępniać go innym osobom oraz nie używać, gdy pędzelek jest ubrudzony.

Przesyłka przyszła naprawdę bardzo szybko. 
Produkt był szczelnie i estetycznie zapokowany. Jestem naprawde z tego zadowolona.





Do produktu była również dołączona linijką do rzęs, dzięki której można zmierzyć swoje rzęsy i porównać ich długość przed stosowaniem serum jak i po. ;)
Oto i moja długość rzęs teraźniejsza. 
Wy również możecie go mieć,  zachęcam do odwiedzenia strony lashvolution.pl

  

25 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam żadnego serum do rzęs :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam i efekty były zauważalne ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołej majówki, miło spędzonego czasu Kochana!


    Obserwuję i liczę na to samo :*

    Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super cool review dear :D

    New GFC follower :D Hope you can follow me back <3

    NEW REVIEW POST | Keratin Hair Finisher, Does It Work?
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy go nie miałam, ale widać bardzo fajne efekty :) Super !
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tego produktu, ale zachęciłaś mnie :) Kochana, bardzo fajny blog. Jestem tu po raz pierwszy i podoba mi się :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie używałam żadnego serum do rzęs. Trzeba pamiętać o tym żeby codziennie je nałożyć, a ja mam problemy z zapamiętaniem takich rzeczy, więc kuracja byłaby bez sensu. Na razie jakieś tam rzęsy mam - jak będzie gorzej to pewnie po coś sięgnę. Czekam na Twoje efekty!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/be-yourself-means-to-go-own-way.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz o nim słyszę, czekam na efekty!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie stosowałam nic na rzęsy poza olejkiem rycynowym, który ostatecznie nie poprawił ich kondycji :/. Ciekawa jestem tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow zaciekawiło mnie to :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Raz miałam serum, ale słynne Long4Lashes. Efekty były, ale oprócz tego skutki uboczne ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Love this! ♥


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa tego serum do rzęs :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używałam Long4Lashes i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Także używałam Lash Volution (miałam okazję do przetestowania dzięki Shinybox) i jestem zadowolona z efektów. Po dwóch miesiącach mam dwa razy dłuższe rzęsy i co chwile słyszę oskarżenia, że mam doczepiane :) Polecam każdemu :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ❤
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny i ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy produkt :* Ja używałam Long for lashes a teraz Realash i efekty są mega, zawsze cierpiałam na brak rzęs a teraz są takie długie, że wow :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Produkt na pewno świetny. Ja nigdy nie oczepiam rzęs gdyż natura obdarzyła mnie wystarczająco długimi ;) Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga. Pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam, ze nigdy nie miałam z nim styczności
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo jestem ciekawa tego produktu. Używałam tylko Long4lashes i jestem bardzo zadowolona, ciekawe jak ten się by u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny post, podoba mi się :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 30 year old Research Nurse Tessa Babonau, hailing from Schomberg enjoys watching movies like Demons 2 (Dèmoni 2... l'incubo ritorna) and Lapidary. Took a trip to Yin Xu and drives a Bugatti Type 57S Atalante. Wiecej informacji tutaj

    OdpowiedzUsuń