sobota, 13 maja 2017

WHITE AND JEANS

Hej hej;)
U mnie ostatnio ciężkie dni, przed końcem roku szkolnego niestety jest dużo nauki, pochłania to sporo czasu, ale "chcieć to móc " staram się systematycznie raz w tygodniu dodać nowy post, aby Was czymś zainspirować.  
Wracając to poprzedniego postu o serum LashVolution chcę tylko wspomnieć, że co wieczór go stosuję i na początku czerwca przedstawię efekt po miesiacu stosowania.
Słoneczko wreszcie wyszło za chmurek, mimo wiaterku, można było zrobić zdjęcia w plenerze. Jak zawsze staram się stawiać na wygodę, ale i dobry look. 
Jak dla mnie jeansy to najwygodniejsze spodnie. Narzutkę z frędzelkami znalazłam w New yorkerze, gdy ją zobaczyłam odrazu wiedziałam że jest to "must have", aby nie przesadzić z górą założyłam pod nią zwykłą, białą,klasyczną bluzkę na ramiączka(bokserka). 
Mam nadzieję, że taki look się Wam podobna.  Pozdrawiam cieplutko ;)










Bluzka-New yorker
Narzutka-New yorker
Spodnie-House
Buty-New yorke





18 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia, ten kardigan jest cudny :)
    Pozdrawiam, Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz. Ładna narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo się prezentujesz w takim zestawieniu :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna narzutka. Często w New Yorkerze można kupić ciekawe rzeczy :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta narzutka jest rewelacyjna, letnia i taka delikatna i kobieca <3
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kardigan :) Obserwuję ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, wiosenne zdjęcia! Ja też teraz w szkole mam mnóstwo nauki, ale w poniedziałek wyjeżdżamy na tygodniową wycieczkę więc uda się trochę zregenerować!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię jeansy ale chyba najbardziej getry i dresy hah <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny Blog <33
    Piękne zdjęcia *.*
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kardigan jest świetny, u mnie słoneczko też góruję :)
    Śliczny blog.
    Pozdrawiam
    Mój blog (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja :)
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Narzutka jest mega <3 Ślicznie ci w białym kolorze!
    Zapraszam na mojego bloga - jak ci się spodoba zaobserwuj - dobijam do 300 obserwatorów!
    http://zozolekk.blogspot.com/2017/05/superwoman.html

    OdpowiedzUsuń
  13. So many dresses waiting for your option,if you want to be a beautiful lady,please choose us
    tencydress red evening dresses tency dress reviews
    tency dress blowout sale wedding dresses reviews
    http://www.tencydress.com

    OdpowiedzUsuń