wtorek, 15 sierpnia 2017

BLACK DRESS MAXI


Witam wszystkich. Wakacje trwają, ale niestety wszytsko co dobre to się szybko kończy i zostało tylko kilka dni odpoczynku.... :/
Wracając do stylizacji, od dawna marzyłam o długiej letniej sukience i wreszcie ją mam :)
Najlepiej czuję się w ciemnych kolorach, przede wszystkim są uniwersalne i chyba pasują na każdą okazję.
Aby dodać dodatkowej elegancji zdecydowałam się na buty na koturnach, ale oczywiście można założyć i niskie sandały i dalej będzie kobieco..
Sukienka jest bardzo wygodna i zwiewna, nie trzeba wiele dodatków do niej dawać..

A Wam jak lecą wakacje?










12 komentarzy:

  1. Piękna sukienka :) Kiedyś nie byłam przekonana do takich maxi, ale teraz zakochałam się w nich ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka, wprost skradła serce <3

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka, ja jakoś nie mogę się jak na razie przekonać do tej długości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przez cały sierpień się lenie. A ty pięknie wyglądasz w długich sukienkach

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerń jest zawsze dobrym wyborem a sukienka bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pasuje do Ciebie ;) niestety ja wakacji nie mam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka ;) pasuje Ci :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczna sukienka! Pasuje nie tylko na co dzień, ale na jakieś okazje ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. so beautiful black dress.
    Only the most beautiful dresses glamchase vogue prom dresses reviews are thought for a perfect beauty like you!Let us buy sexy dresses for great day.
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń