piątek, 1 września 2017

3-miesięczna kuracja LashVolution-recenzja


Witam wszystkich :)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją na temat serum do rzęs LashVolution.
Właśnie zakończylam 3-miesięczną kurację tym preparatem i powiem Wam że jestem bardzo zadowolona.
Nigdy dotąd moje rzęsy nie były w tak dobrej kondycji. Widocznie się zagęściły i wydłużyły.
 Już nie potrzebuję przyklejania sztucznych rzęs by osiągnąć spektakularne spojrzenie.
Sami zobacznie efekty.

Zdjęcie przed kuracją



Zdjęcie po kuracji






6 komentarzy:

  1. Widać efekt :) Chyba sama skuszę się na ten preparat ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No, rzęsy urosły. Fajny efekt! Są jakieś skutki uboczne?
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja bardzo krótka, ale zawarłaś w niej wszystko, co najważniejsze, bez zbędnych szczegółów - uwielbiam właśnie takie! A co do odżywki, efekt WOW! Ja aktualnie używam tej z Long4Lashes i jest naprawdę świetna! Ale z pewnością muszę kiedyś wypróbować tej Twojej ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale urosły ci rzęsy - zazdroszczę - piękna długość
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga dążę do 300 obserwacji! Będzie mi milo jak pomożesz
    http://zozolekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń