sobota, 30 września 2017

PRZYGODA Z NEO NAIL


Hej dziewczyny :)
Dziś chciałabym się Wam pochwalić, że zaczynam nową przygodę z Neo Nail..
Wcześniej paznokcie hybrydowe robiła mi koleżanka, ale ostatnio przyszło mi na myśl, że to nie jest nic trudnego i mogę sama spróbować. 
Kupiłam więc zestaw startowy z Nao nail, parę rzeczy dokupiłam oddzielnie i teraz cieszę sie moimi pierwszymi pazurkami.
Nie lubie malować paznokci zwykłymi lakierami, gdyż dzień dwa i lakier zawsze odpryśnie.
 Mimo że z hybrydkami schodzi się trochę czasu, to potem mogę cieszyć się pięknym manicure przez dwa tygodnie.

W moim domowym zestawie znajduje się:
-Lampa 9 UV
-Waciki bezpyłkowe
-Aceton
-Cleaner
-Lakiery (kolor)
-Base
-Hard Top
-Oliwka 
-Pilniczek
-Bloker polerski
-Patyczki drewniane
-oraz w hebe kupiłam Wycinacz do skórek






3 komentarze:

  1. Ładne kolory :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten niebieski prześliczny! Mogłabyś podać numer?

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post dear!You have a nice blog
    I follow you can you follow me please?
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń